fredag 23 oktober 2009

Vart tar tiden vägen???


Shit,jag hinner inte riktigt med känner jag....vart tar veckorna vägen??
Jag satt nyss och ojade mig om att nu är det Måndag igen och woops så var det fredag och helg....blir nästan lite rädd!!!

Min vecka har verkligen varit blandad,jobbet är som jobbet är med roliga och mindre roliga saker,men det tar energi....skola,läxor,musik och teatercafe i skolan igår då barnen uppträdde,vi var några föräldrar från 2-3:an som dukade för över 200 personer och servade under kvällen.

Moa dansade och spelade flöjt,jag är en stolt mamma!

Det är verkligen ngt speciellt att se sina barn göra saker och det spelar verkligen ingen roll VAD dom gör,det är en häftig känsla som man fylls av i allafall:O)

Nu ihelgen så ska vi påta på hemma,kratta löv och jag måste en sväng till IKEA och inhandla lite inför Järvsö trippen på Torsdag,ska bli sååååååååååååååååååååååå härligt att åka dit och bara vara....VI längtar lika mkt allihopa:O)

Kram på er allihopa och hoppas ni har en riktigt härlig Fredag:O)

Inga kommentarer: