söndag 11 oktober 2009

Ett livstecken:O)

JAG LEVER!!!!

Helgen har rullat på och det har varit en ganska lugn helg,lördagen så njöt vi av det underbara höstvädret och passade på att vara ute så mkt som möjligt,Moa cyklade och jag gick en rask promenad,Ellen var och lekte och Anders,han har alltid att göra....
Idag så har det bara gått och nu så har vi precis varit på simskola med båda barnen och dom är KANONDUKTIGA!!!!!!
Jag har tyvärr hamnat i ett av mina skov igen och det är blandad huvudvärk,yrsel och en förbaskad trötthet som jag inte kan beskriva,kan sova dygnet runt och jag skulle iallafall inte vara pigg,men jag håller ihop ändå och jag mår inte bättre av att deppa heller,så SMILE!!!!!!
Jag vet ju att när skovet är över så blir jag piggare,har ju varit med om detta nu ett tag så jag orkar inte ens längre prata om det så mkt,det som är värre denna gång är att blodtrycket är lågt så VARJE gång jag reser mig så svartnar det för ögonen,men det har nog med processen i kroppen att göra,så jag äter och dricker ordentligt...så ska det nog ordna till sig:O)
Imorgon så startar ännu en arbetsvecka och Måndagar är värst tycker jag,sen blir det som en slags nedräkning mot helgen och det känns lättare då.....
Nu så ska jag slänga mig i soffan och kolla in Ensam mamma söker...det har ju börjat att spira ordentligt på några ställen...alltid kul att se:O)
Kramelikram på er allihopa

Inga kommentarer: