söndag 4 oktober 2009

Nu har vi kalasat klart för ett tag:O)

I fredagskväll så hade Moa sitt kalas för sina kompisar,det började med hamburge/korv servering,sen vart det studsmatta en stund och sen så gick vi alla upp i lägenheten och där vart det DISCO,LEKAR,GODIS,CHIPS,POPCORN,OSTBÅGAR,DRICKA!!!

Svetten formligen ranna av barnen då dom trötta och glada överlämnades till sina föräldrar klockan 20.00:O)
Vilken ljudvolym 12 barn kan få till,jag var lomhörd i flera timmar efteråt,egentligen så hörde jag först i går eftermiddag:O)
Igår Lördag så bar det av till Thuns för mig och barnen på fm,det skulle inhandlas allvädersstövlar.
Thuns har världens bästa stövlar som används fram till vintern(kan användas även till vinterskor)sen så används dom även flitigt på våren innan det blivit varmt,kanonpris på dom är det oxå,så två såna par vart det,gympabrallor till Moa,paket till Ellen som idag ska på kalas och ett SKÄRP till mig,jag TAPPAR nämligen alla brallor!!!!
Det är inte så att dom BARA sitter löst,jag formligen tappar dom och det går ju inte för sig:O)
Sen så bar det av till Uppsala för Anders och mig(barnen var hos famor och farfar)och storhandla,det är så skönt när det är gjort tycker jag,så nu är frys och kyl fulla och plånboken tom.....
Igår kväll så började ju körslaget och vi satt bänkade,Moa älskar detta program.
Är ju en Uppsala kör med och jag måste ju rösta på dom,vore ju kul om det gick bra:O)
Moa röstade på Amy Diamonds kör och jag tycker att det var flera körer som var bra,så vi får välan se hur detta går.
Idag Söndag så regnar det i Edinge och Anders sover fortfarande,barnen myser i soffan och jag sitter och uppdaterar mig i datavärlden.
Ellen ska på kalas i dag och sen på kvällen så är det simskola*2.....
Ha en bra dag,så höres vi:O)


Inga kommentarer: