fredag 16 oktober 2009

En jobbig vecka

Denna veckan tycker jag har varit fruktansvärt jobbig pga av fullt upp på jobbet,men framförallt att jag har mått som en skadeskjuten räv:O(
Min opererade mage har inte TÅLT NÅGONTING denna veckan,saker som jag ätit förut,mängden mat som jag äter har ej fungerat,vilket resulterat i konstant illamående och dumpingattacker som totalt suger energin ur kroppen:O(
Sen är det ju så svårt att tillföra kroppen energi då den hela tiden stöter bort den och då har jag tagit något och sen så har jag mått illa....nu hoppas jag att det vänder snart,för jag håller på att bli tokig.
Som igårkväll så vart det en dumping efter middagen och det ENDA jag kan göra för att stå ut är att gå och lägga mig i sängen och det var klockan 17.30 och gissa när jag klev upp ur sängen???
Jo,klockan 06.30 DAGEN DÄRPÅ!!!!!
KUL LIV!!!!
Idag så har det gått bra hitills,har fått imig nyponsoppan och alla tabletter och nu så har en hårdbrödmacka slunkit ner och nu sippar jag kaffet,så snälla ni :HÅLL TUMMEN FÖR MIG!!!!

Inga kommentarer: