lördag 29 augusti 2009

Att lära sig att ta det lugnt,det är nog min läxa:O)

Ja herregud,insett idag att jag inte orkar speciellt mkt:O(

Dammade lite i morse,hade inge ont direkt och tog då och for fram med dammtrasan,stack till Thuns och köpte lite onödiga saker och var sen till Ica i Almunge och lämnade igen och hyrde några nya filmer och sen så tog jag mig knappt ur bilen när jag kom hem,stapplade in och tog mina värktabletter och sen så stupade jag i soffan....som min kloka lillasyster sa:Anette,du OPERERADES I TISDAGS!!!!!!!
Glömmer ju det när det inte gjorde ont,men nu så har jag lärt mig den ONDA vägen.....har dessutom insett idag att det nog är bättre att ta soppan med tesked än matsked,då det blir lite för stora "tuggor"så imorgon åker teskeden fram:O)
Efter tips från syrran så såg Anders och jag filmen "Taken" ikväll och jisses vilken bra film,vi satt som klistrade,vi andades knappt!!!!
REKOMMENDERAS!
Nu så ska jag ta och gå och knyta mig för imorgon så är det dags för simning för båda barnen,Moa ska fortsätta sin grupp och för Ellen så är det fötsta gången och det pirrar i den lilla magen.
Men som hon sa i dag:Mamma,jag KAN lyssna på vad fröken säger:O)
Sötstruten....

5 kommentarer:

pia sa...

Ja ta det du lite piano ett par dar till :) hur gör man en GP, titthål eller öppna?

Bus sa...

Fy på dig...från mig. Kanske bra att ta det lite lugnt ngr dagar?
Lyd nu en vis mans (kvinnas ) ord. Det kom väl från rätt person?! SKRATT!!!
Var rädd om dig. Kram kram

Netten sa...

pia:man gör en GBP genom titthål,det är otroligt sällan som dom öppnar...då beror det väl på om man har op mkt i magen innan el så...det är vad jag hört och läst iallafall....

Ann sa...

Vi vet mycket väl att Ellen kan lyssna..... Frågan är väl snarare om hon VILL!!

Anonym sa...

I know the feeling! Hur känslan är efter en op och efterföljande "ta det lugnt". Sköt om dig! Kram Nina