onsdag 12 augusti 2009

Man skulle ju kunna bli medlare i mellanöstern...

Vad är ett krig mellan galningar i mellanöstern,jag medlar ju tametusiken varje dag mellan två "kobror",ibland så är dom som små kobror som bara spottar och fräser och sen i nästa stund så är dom som två katter som bara spinner och kurrar.....har haft besök av kobrorna redan på morgonen:O)
Idag så ska vi efter lunch dra in till uppsala för att inhandla lite olika saker bla skor,födelsedagspresent till Moas kompis,regnställ och lite lång ärmade tröjor till Moa,hennes armar har växt ngt otroligt i sommar....blir en nätt liten tripp:O)
CB kuren går bra och jag har inte haft ngt klättra på väggen syndrom än,men jag sysselsätter mig ganksa bra på dagarna,såd et kan ju bero på detta...

Kram på er så länge så skriver jag snart igen.

Inga kommentarer: