torsdag 27 augusti 2009

Gastric By Pass

Jaha,då var det första steget tagit...jag har opererat mig och jag är nu hemma.
Har nog sällan varit så nervös inför något och jag minns att jag sa till narkosläkaren:se nu till att jag vaknar efter detta,spände ögonen i honom och sa:LOVA!!!!
Han sa att han lovade och när han kom upp till avdelningen morgonen efter så sa han:Visst är jag duktig att hålla mina löften,dessutom så hade jag lovat honom att ta min tårtbit(det var ju min födelsedag:O)och själv så fick jag ju soppa,vatten och buljong...mums:O)
Otroligt trevlig,proffsig personal och dom var sååååååååååå duktig på smärtlindring och omhändertagande ,så bättre kunde det inte bli....är så nöjd med mitt val .
Skönt att komma hem till min älskade familj och få sova i MIN säng i natt:O)

Hörs mer i morgon...Kramelikram

3 kommentarer:

Bus sa...

Hej min underbara vän.
Vad skönt att du är hemma igen. Jag ringer dig imorgon, jobbar lite intensivt nu men lovar att ringa. Kram till dig från mig.

Susanne sa...

Skönt att höra att det gått bra för dig. Hoppas du mår någorlunda bra ialla fall. Kan förstå att det tar sitt lilla tag innan man känner sig som en människa.
Kram o ha det så bra.

elisabeth sa...

sköt om dig nu och vila ordentligt. Kram Elisabeth.