lördag 8 augusti 2009

Snacka om att ha missat detta med tallriksmodellen:O)

När vi var i Bräcke så tog vi och beställde Thaimat sista kvällen och bjöd mormor på och vi beställde lite olika och tänkte att en portion var måste man ju ha,är ju van portionerna man brukar få.....
Jag lovar att det hade lugnt räckt med att beställa halva portioner,jisses vad mat!!!!
Till barnen så beställde jag friterad kyckling och det var inte de små klumparna som man är van vid utan det var nog fasiken tre fileer i en portiom,det övre på bilden är det friterade:O)

Vi åt så det formligen sprutade ur öronen på oss och knapparna flög alla världens väg och lite till,men var tvungna att slänga hur mkt som helst(hade ju ingen hund med).
Iallafall så rekommenderar jag ALLA som åker till Bräcke eller igenom Bräcke,stanna och ät av den underbart goda Thaimaten,det var iklassa den bästa Thaimat jag ätit och du går garanterat inte hungrig därifrån(ja det ska väl vara Håkan iså fall då:O)




Mumsfillibaba

3 kommentarer:

Bus sa...

Mums-
Här på skiftet har det vankat surströmming idag. Inte så tokigt det heller ;O)
Må så gott. Kram

Ann sa...

Jag är fortfarande mätt efter den där middagen!! :)

Anonym sa...

Gud vad gott med Thaimat!!

//Bellamamma