söndag 16 augusti 2009

Igår så var det full rulle hela dagen,Moa skulle på kalas till Viking och medans hon var där så for rseten av oss till Harbo för att hälsa på min kompis Marie med familj.Det var en jättetrevlig eftermiddag och Ellen är ju jämngammal med deras Simone,så dom busade och hoppade hoppborg så svetten lackade,men det är ju så det ska vara:O)
Sen när vi kom hem så slängde vi i oss lite middag och så bar det iväg till Almunge för att provbada min kusins nybyggda pool,jag kan säga att JAG badade inte!!!!
Anders,Moa,Elin och Joel badade,Ellen stod länge och försökte,men det var svinkallt och tillslut så var hon så myggbiten så då gav vi upp....
Gick in och fikade lite i stället och sen så bar det av hemåt!!
Idag så är det höstväder här och jag fryser redan,det blir till att ta på sig tjockkoftan och långtbyxor idag och vrida upp värmen,tänk snart så är det verkligen HÖST!!!!!!

Två badbrudar,Moa och Elin!!!

Imorgon så börjar jag att jobba!!

Inga kommentarer: