måndag 24 augusti 2009

Sophiahemmet.....

Jaha,då var det dags att berätta för dom som inte redan vet.....

IMorgon bitti skjutsar min kompis Kicki mig till Stockholm och jag skriver in mig på Sophiahemmet klockan 09.00 och ska under eftermiddagen genomgå en Gastric By Pass.
Detta är ingenting som jag kommit på iallhast utan att efter ha bantat hela mitt liv och med allt vad en övervikt innebär för en människa,så är det ett beslut som mognat fram och med stöd av min underbara man och familj,vänner så känns detta HELT RÄTT!!!!!
Jag har noga sökt information,pratat med opererade,träffat personal på Sophiahemmet och därför så är oxå beslutet att göra detta privat,jag vill välja vilka som ska operera!!!
Är jättenervös just nu och är livrädd att det ska hända något,VET att jag kommer att gråta floder då jag sagt hejdå till barnen och Anders,men det känns därför så bra att jag har en underbar vän med mig och jag VET oxå hur många som idag sagt att dom finns med mig imorgon och NI ska alla veta hur mkt det betyder!!!!!
Jag hör av mig på ngt sätt,men vid denna tiden imorgon så tror jag att droppet är min bästa vän:O)
PUSS OCH KRAM

6 kommentarer:

Carina Friberg sa...

En stor kram och ett stort lycka till imorgon. Ska tänka på dig och hålla tummarna. Hoppas bara jag känner igen dig sen när jag kommer på massage igen ;-)

Elisabeth sa...

Lycka till !!! KRAM :)

Bus sa...

Jag tänker på dig hela tiden, bara så att du vet. Kramis kramis på dig underbara vän. <3

ps, jag är oxå jätteorolig men jag vet att det kommer att gå bra. Puss

Katarina sa...

Styrkekramar i massor. Tänker på dig och önskar dig all lycka till.
Katarina.

Anonym sa...

Lycka till och tänker på dig!!!

Detta blir bra, gumman!!!

Kramar i massor..!!!!!

//Bellamamma

Pia sa...

Klart du har tänkt igenom det noga, ett bra beslut om du frågar mig. Vet att det brukar vara mkt framgångsrikt. Kram och hoppas du snart e på benen igen.