fredag 14 augusti 2009

Moa säljer för fullt:O)

Idag så har barnen och jag varit i stan IGEN och nu är ALLT klart inför starten av skola och dagmamma,nu kan det regna och hagla bäst det vill,mina barn kommer inte att frysa och snygga kommer dom att vara oxå:O)
Annars så är det mest jag som fryser då förbränningen är maximal nu,så fryser jag konstant....Har överlevt de värsta dygnan av CB kuren och ska nu bara överleva de andra,kan ju inte påstå att det är en dans på rosor och har absolut ingen energi...men får ju inte imig ngt heller så det var ju inte så svårt att räkna ut den ekvationen....
Idag så kom Moas Pandagrejer så nu är hon och Anders ute på säljturne:O)
Hon ska sälja ur WWF:s katalog och man kan som säljare få pengar och premier och det är väldigt fina saker i den,och jag tycker att det är bra att försöka kämpa lite för ngt som man vill ha....man kan INTE få allt för då uppskattar man inte saker och ting heller....
Nu så har mina golv torkat så då är det väl dags att fortsätta med resten...underbar fredagskväll:O)

Varma hälsningar från Askungen

3 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Brrr...jag å fryser. Men bara för att det har blivit så himla kallt.
Vad skoj att hon har blivit en liten affärskvinna :) Hälsa henne ett lycka till. Kram från oss <3

Anonym sa...

Hur länge har du tänkta att "kura"? Lycka till, det ger resultat. Kram Nina

Anonym sa...

Kommentar till tidigare inlägg. Det märks hur "smart" jag är när det kommer till datan. "Anonym" som skriver in sitt namn : )