måndag 10 augusti 2009

En trevlig söndag....


Igår var det ju Söndag och solen sken och det var jättevarmt och skönt och vi njöt av dagen.
Barnen var hos kompisar och det innebar ju att helt plötsligt så var det bara VI kvar hemma och jag kunde med gott samvete lägga mig i solstolen med en bra bok och njuta av sommaren:O)

På kvällen så hade jag och min kompis Maria Jansson bestämt att gå ut och käka och se på film och så vart det.

Gick på en grekisk restaurang,Tsatsiki som ligger alldeles vid ån och dom har UNDERBAR mat ,åt grilltallrik med oxfile,klyftpotatis,tsatsiki,fetaost och sallad :O)
Sen så vart det film och en kärleksfilm är ju aldrig helt fel och småbarnsmammor som vi är så tog vi den tidiga filmen,såg The Proposal och den var jättebra,en film som bjöd på skratt och romantik och man behövde inte använda hjärnan :O)

En kväll med en underbar vän som alltid finns där och vi är så lika på så många sätt så ibland så blir jag full i skratt:O)

Det är härligt med såna vänner !!!!

Inga kommentarer: