torsdag 20 augusti 2009

Nu är det helg!!!


Idag har det ju varit en underbar dag och dessutom så har jag gjort"helg":O)

Imorgon så är det upp för att få iväg Moa till skolan och Viking kommer 06.20 för att passas lite innan skolan,sen så är det full rulle hela dagen.

Ska till R-M på fm,sen så kommer Moa och Viking med skolbussen,Helena och barnen kommer vid 13.30 och så ska vi umgås hela em och på kvällen så ska det masseras,så dagen är full planerad men det är så roligt så:O)
Håller annars på och pysslar lite inne och ute och har tagit bort en del sommarblommor och fått in lite höstastrar och det är så fint,måste handla lite till:O)

Skriver mer ngn annan dag...


Kramizar så länge

2 kommentarer:

hemma hos Bus sa...

oj oj oj, det är till att vara fullbokad hela dan. Det verkar som om det blir en rolig dag dock. Önskar att jag var din massagekund imorgon ;)
Kram kram min vän

ps, jag räknar dagarna till din födelsedag, gör du?

Bus sa...

Hej!
Hoppas att du har haft en bra helg.
Idag är det en sån där dag som jag längtar efter dig. Hoppas att vi ses snart. Kram kram kram kram kram