söndag 23 augusti 2009

Firat hela dagen













Idag så har jag tillsammans med familj/släkt och mina underbara vänner firat min födelsedag som ju faktiskt inte är förräns på Onsdag:O)
TACK SÅ HEMSKT MYCKET.....för allt jag fått men framförallt för att ni är just min underbara familj/släkt och vänner!!!!!
ÄLSKAR ER ALLA SÅ MYCKET!!!!!
En av de roligaste idag var att min pappa var med,då han nu bor i Hofors så kan han ju komma och hälsa på över dagen och det är såååååååååååå roligt:O)
Tog lite kort under dagen och några fastnade på kort och andra inte,men jag lägger ut några stycken iallafall....
Jag passade även på att gratta Maria och Andreas lilla sötstrut Matilda som den 15 Aug vart 1 år och Ellen hade valt ut presenten....
Kram på er allihopa och hoppas att ni haft en lika trevlig dag som jag:O)


1 kommentar:

Bus sa...

Vilket kalas, härligt med så mycket besök ;P
Jag räknar absolut ner till din födelsedag, på gott och ont ska du veta. Men...det kommer att bli en toppendag, eller hur?!
Var rädd om dig. Kramis <3