onsdag 15 juli 2009

Blogg och kommentartorka.....

Idag så har Moa haft Karin här hela dagen då hon sov över igårkväll,är alltid lika mysigt att ha henne här...dom har så kul ihop dessa två och aldrig någe tjafs:O)
Lillskrutt var hos en kompis och lekte idag och jag hämtade hem henne på em och då var hon både blöt och lycklig efter en dag full med bad och bus,dom var nog båda trötta då dom BAD om att få gå och sova.....det ni!!!!
Imorgon så ska en rörmokare åka och kolla in huset på uppdrag av mäklaren och våran kompis Mange kommer att vara med och det känns så skönt,en som inte är med i mäklarfamiljen däruppe....ska bli spännande att se vad som händer imorgon!!!!
Imorgon så ska det tydligen bli sämre väder här igen och då MÅSTE jag ta itu med tvätten och dessutom plocka ur resväskan med alla kläder som ligger,jag tycker det är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tråkigt,men det måste ju göras...tyvärr så är det ju ingen som kommer och gör eländet åt mig...
Hoppas att alla som läser har det bra,vore så roligt om ni kunde skriva en liten rad...det gör mig så glad och dessutom så vet jag vilka som är innne och kollar livet i Öster Edinge:O)
Ha det så gott och låt oss hoppas på sol imorgon så jag har en ursäkt att skjuta upp detta med tvätten....hoppas,hoppas,hoppas

4 kommentarer:

Susanne sa...

Hej hopp !
Här är en som följer er genom din blogg. Det är lika trevligt varje gång att läsa om er.
Hoppas som sagt var att vädret, det bra, håller i sig.
Kram på er o ha en fortsatt bra sommar.
//Susanne i Östersund

Katarina sa...

Hej Hej! Kikar förbi och kollar läget. Ser att allt flyter på.
Själv har jag aldrig lyckats se någon ur kungafamiljen.
Här lyser solen just nu.
Kram Kram Katarina

Malin sa...

Halloj Kusin!
Såklart håller jag koll på Er där nere, hoppas det löser sig med sommarhuset. Verkligen!

Hälsa söt skruttarna från mig och såklart Anders med.

Stor Kram från Lill Kusin!

Susannes Smultronställe sa...

Hej hallå.
Jag är ju här inne och läser titt som tätt. Fast det där med att kommentera blir inte så ofta :-) Tyvärr. De är likadant inne hos mig. Kommentarerna lyser med sin frånvaro...

Vad trist med sommarhuset!!!
Dolt fel, helt klart, säger jag. Men det är aldrig kul att bråka.

Stor kram