söndag 26 juli 2009

FURUVIK

Jag vill börja detta inlägg med att säga:TACK!!!!
Vilka underbara vänner som via kommentarer på bloggen,FB,mail,sms och telefon visat att dom tycker om mig för den jag är,jag är rik som har så många underbara människor omkring mig och det måste väl betyda att jag inte är så fruktansvärd...
Idag så styrde vi kosan till Furuvik och mötte där upp min pappa,har haft en trevlig dag med vandring i djurparken,kollat in matningen av schimpanserna som var jätterolig att se,sen var det karuseller dagen lång tills fötterna blödde på oss alla:O)

Anders och Moa ska här till att åka Fritt Fall och det var den karusellen Moa tyckte bäst om,då dom tagit bort Batman....
Lillskruttan hon åkte Lilla Fritt fall och det tyckte hon pirrade i magen,annars så var det thekopparna som gick bäst och jag snodde så vi inte kunde gå rakt när det var slut,men kul var det:O)
Lite paus med sockervadd hör ett Furuviksbesök till och på scenen så underhöll Furuviksbarnen och dom var så duktiga,den minsta var fem år och ställde sig upp och sjöng en låt....


Bilderna hamnade i lite oordning,men det började med att morfar och Ellen gick för att spela på chokladhjulet och Ellen fick säga STOPP och helt plötsligt så var morfar med en PLOPP!!!!
Jag gick direkt dit och spelade och Ellen fick återigen säga STOPP och voila så vann jag en Kexchoklad och sen efter några timmar så spelade vi igen och Ellen sa STOPP och vad hände???
Jo,vi VANN en DAIM:O)
Jag fick applåder och stående ovationer av personalen,det var skoj...

Lycklig morfar med sin vinst


Haft en kanondag som avslutades med en kanongod middag,jag åt oxfile med potatisgratäng och pepparsås och dom andra mumsade oxå gott,så nu är vi nöjda:O)
Tack pappa/morfar för en härlig dag ihop och du ska veta vad glada vi är att du bor så nära,tänk vad mkt roligt vi kan hitta på:O)
Kramar om er allihopa och tack för att ni finns!!!!

2 kommentarer:

Bus sa...

Jag tycker om Dajm,bara så att du vet ;O)GRATTIS

Ann sa...

Pappa ser något stolt ut på bilden :) Jag säger som Bus: jag tycker också om Dajm!