torsdag 30 juli 2009

Tords födelsedag:O)

Idag så fyller Anders kusin Tord år och givetvis så åkte vi dit för att gratta:O)

Barnen hade tagit på sig finkläder och det vart genast full rulle då vi anlände till Lugnet i Nåntuna.Mina fina flickor under äppelträdet.....

Anneli och Therese har ju varsin hund,Jack och Shani och gissa om lyckan var stor då två barn kom och hade hur mkt tid som helst att klappa och klia:O)
Annelis dotter Nathalie som blir 5 månader på Lördag var med och givetvis hur söt som helst och är verkligen en kanonsnäll bebis...skrattade,åt och sov och så började hon om igen:O)



Att man ALDRIG går hungrig från ett kalas hos Tord och Nina,det vet ALLA som varit där ngn gång.
Vi började med en dundermiddag och sen vart det 8 sorters kakor och tårta och efter det kom godisskålen fram,mina barn är som två duracellkaniner:O)
Stolt morfar och tillika födelsedags barn och moster Theres håller vant i!!
Haft en bra dag i trevligt sällskap,är alltid så mysigt att hälsa på familjen Blom/Edin,det är som att komma hem...dom är underbara!!!!
Nu så ska jag ta och försöka att få mina barn i säng då vi imorgon ska åka tidigt till Järvsö,men hundvakter och kattvakter kommer att finnas härhemma,så det är lugnt:O)
Kramelikram

5 kommentarer:

Bus sa...

Hej på dig!
Vilka härliga dagar du har haft. Jag har jobbat som en tok men idag var jag ledig. Hoppas att dom glädjande beskeden har med Järvsö att göra...Må ås gott. Kramis

Bus sa...

Allt handlar om mitt drömhus som är till salu :( :)

Anonym sa...

Hej på er alla...Jag måste erkänna att ja e konstig, har gått in på Edinge varje dag och jag har bara sett gula fina rosor o tänkt inget skrivit..SEN idag då Malin va här och visade din sida för Marielle..då tappade ja hakan..MEN sa jag vart finns allt de där..men Mamma sa Malin..:) så NU vet ja och :) blev jag för nu kan jag följa er igen...Kram till er alla !! ifrån oss alla på Flata..

Katarina sa...

Hej! Jag har sett Glada hudik teaterns uppsättning av Elvis i Stockholm och den var jättebra. Fantastiska människor. Kram Katarina.

Sanna sa...

Men vad fin de blev =) Det äe så mysigt med kalas och alla sammlas.

tack söta du för att du skriver och träffar alltid rätt i mitt hjärta..

Hoppas du får en fin helg med familjen..

Kramar om massor