onsdag 29 juli 2009

Idag så fick jag ett positivt besked:O)

Idag så har det varit en rätt vanlig dag med skjutsning av barn till kompisar,fixning av allt som hör en barnfamilj till,fikafrämmande men det som gjorde dagen så speciell var att jag träffade min underbara kompis Marie...
Hon bjöd mig på middag ,detta var ngt som hon ville göra för att jag ställde upp för henne då hon hade det tufft under en period,men det är ju det som är vänskap...iallafall för mig:O)
Vi hade det otroligt trevligt och hade hur mkt som helst att prata om och tiden bara flög iväg,alltid lika trevligt att umgås med en go vän:O)
Sedan så fick jag mitt otroligt positiva besked på senkvällen och det kommer jag att skriva mer om senare ...men jag är så glad,nervös och förväntansfull....det kommer att bli bra det här:O)

Kram på er allihopa så syns och hörs vi imorgon....

Inga kommentarer: