tisdag 21 juli 2009

ICE AGE 3

Idag så gick vi alla på bio och såg ICE AGE 3,den var jättebra tyckte vi allaihopa.
Idetta gäng så var det nog syrran,Håkan och jag som var mest entusiastiska men Anders och barnen tyckte oxå att den var rolig:O)
Sid är ju min favorit och ibland så skrattade jag så jag tjöt,härligt när man kan gå på barnfilm och vara lika roade som barnen...


Ikväll så har vi sjungit Allsång och löst lite mord i Midsommer,alltid trevligt att få stå till tjänst:O)
Nu så ska jag ta och gå och lägga mig så jag orkar med en dag på Fullerö och IKEA med syrran och Moa,Ellen blir hemma med "grabbarna"......
Ett tack till Maria Jansson för att du är en sån go vän och alltid ställer upp och lyssnar,En hälsning till Andreas oxå som engagerat sig så i vårat problem,ni är så söta....det är vad jag kallar vänner!!!!

3 kommentarer:

Katarina sa...

Du blir garanterat inte besviken på dajmtårtan ;o) Kram Katarina

Maria Jansson sa...

Du är så söt! Du har dessutom fått mail! :)
Kramelikram!

Sanna sa...

Den vill jag så gärna se, men det har inte blivit av. Måste ta med sonen och gå på den.. =) Jag älskar de två första får en att skratta så tårarna sprutar =)

Kram