torsdag 2 juli 2009

Min man sliter och sliter.....

Herrejösses,just nu så har dom lagt in 8:ans växel och det är därför att enligt väldigt många prognoser så ska det bli REGN på lördag och det är INTE bra för höskörden!!!!
18 balvagnar kvar trodde Anders ,så det blir till att ta ledigt imorgon och pressa utav helsike och sedan så ska ju allt av oxå och för er som inte riktigt lever i hövärlden så är en balvagn ung 1,5 ton...så då är det bara att räkna...så vill ni träna så är ni välkomna:O)
Jag och barnen har varit på stranden idag och sen så är det ju markservice som gäller med mat,fika,vatten och allt annat som Anders och Tarmo behöver för att orka med,barnen kräver ju sitt och djuren och huset och allt annat,så det finns att göra:O)
Kollade in Yr och såg att nästa vecka så kommer lågtrycket och i Järvsö så kommer det under ETT DYGN att regna 53 mm,jag tror att jag dör....jag vill ju ha fortsatt värme...lite regn är välan ok...men 53 mm på ett dygn....FÖR MKT!!!!!

Höiga pussar från mig,tjingeling:O)

3 kommentarer:

Katarina sa...

Kikar in och säger hej. Roligt att träffa dig när du var här.
Hoppas att ni får en fortsatt härlig semester.
Kram Katarina.

Sanna sa...

Tack underbar du... jag hoppas att han inte sliter ihäl sig, själv önskar jag lite regn. Så man får vila lite innan man åker..

Sköt om dig och ta hand om din familj..

Kramar om hårt

Bus sa...

Hej...Kram...Hej då. Det är myckwet markservice här med kan jag lova. Puss