måndag 20 juli 2009

Margaretadagen....

Idag så har Moa namnsdag då hon heter Margareta efter sin mormor och farmor.
Vi firade med prinsesstårta då hon är våran förstfödda prinsessa,då ska man ha sån tårta oxå:O)
Vi brukar inte fira namnsdagar så ordentligt,men idag så vart det så....


Moa är nu igång med att börja skära tårta och rosen var ju givetvis hennes!!
Om ni undrar så har vi faktiskt en tårtspade,men då det var Ellen som dukade så ville jag inte göra om det som hon tagit fram och det duger så bra med stekspaden:O)
Idag så har det varit en bra dag,på morgonen när barnen vaknade så hade ju deras älskade moster redan kommit och kramkalaset var ett faktum:O)
Sedan så har dom båda lekt med kompisar då jag,syrran och Håkan var in till Uppsala och storhandlade,det har blivit mkt småhandling nu ett tag men då vi nu är en STOR familj denna veckan så behövdes det fyllas upp ordentligt,men nu så är det gjort.
Vi hann även in på klädrean en sväng och som vanligt så handlade jag mest till barnen men kom ändå ut med en blå tunika åt mig själv,så lite vart det:O)
Nu så ska jag umgås med syrran lite,så ha det så bra....
Kramelikram


Inga kommentarer: