tisdag 28 juli 2009

NU är jag mörk:O)


Nu på fm så har jag varit till frissan,Fredrika som jobbar hos Studio A i Alunda och jag är SUPERNÖJD!!!!!
Rekommenderar henne varmt,duktig,noggrann !!!!!!

Jag kände mig som en råtta då jag gick dit och ville ha färg och bus och det vart precis som jag ville:O)

Igår så var jag och Helena i Stockholm och det var en väldigt trevlig dag trots att jag hade så jäkla ont imina lår så jag knappt kunde gå,för första gången så var det Helena som fick vänta på mig:O)
Jag är som en gammal kärring som knappt tar mig ner i sittande ställning och jag tar mig knappt upp heller,har ALDRIG känt såhär,inte ens efter tuffa benpass på gymmet.....handlederna,fingrarna och andra delar av kroppen värker oxå,så jag vet inte rikigt vad det är som händer...har ju bara accelererat de senaste veckorna,men men det blir välan bättre:O)

Nu så ska jag ta och läsa nya skvaller blaskan som jag köpte idag,det gäller ju att hänga med i kändisarnas vardag:O)

Kramiz

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du!
Va fiiin du blev.Själv har jag roat mig på friskhuset idag.Semesterdagarna går fast jag inte gör så mycket, konstigt.
Ha det bra.Kram P

Katarina sa...

Tjusigt :o) värre! Det passar du bra i. Läser ett inlägg längre ner om att du fått ett tråkigt mail av en "vän". Blir ledsen för din skull. Tråkigt när det blir så där, men det bevisar också att det inte var någon RIKTIG vän. Vad jag förstår har du andra vänner som du kan lita på i ur och skur. Kram Katarina.

Susanne sa...

Vilken snygg färg du har på håret. Är det lite slingat med rött också?
Du passar jättebra i din nya look.
Kram

Sanna sa...

Men där är du ju =) vad kul att få se ett ansikte.. Jag har också färgat håret idag, jag gör allt för att få bort mitt koparröda hår =)

Du blev jätte fin =)

Kramar massor