fredag 17 juli 2009

Känner mig så ledsen,inget vart som det skulle....

Usch så ledsen jag känner mig,tårarna bara rinner och jag är sä jäkla förbannad så det är inte skoj alls....
Ett husköp som inte vart som det skulle,semestern vart inte heller som den skulle och inte ens ett URSÄKTA,vi ska lösa detta på bästa sätt utan bara en enda lång följetong av dåliga lögner om att man inte vetat om problemet,inte en ursäkt om att allt vart som det vart och nu löser vi detta på ett bra sätt,vi hade köpt det direkt utan bara en jäkla massa"HÅLL MARTIN OM RYGGEN" snack och att det inte är ngt som är konstigt,utan det är bara glatt för oss att börja gräva och renovera en hel massa,helst så tycker dom väl att VI ska be om ursäkt till honom,FY FAN!!!!!!!
Om ngn som läser bloggen mot all förmodan skulle känna en mäklare ,kanske dom skulle vilja maila mig el ringa,jag skulle döööööööööööööö av lycka(dock ingen i Ljusdal el järvsö).
Nu så ska jag ta en stor stark till middagen och jag tar nog en till sen för att inte behöva tänka på detta problem för en stund.....
Ha en underbar fredagskväll....
Kramen

Inga kommentarer: