lördag 18 juli 2009

Sol,bad och en bra bok.....

Idag så har vi varit på badstranden och solat och badat och haft det helt underbart....så mysigt:O)När vi kom hem så ringde Viking så Moa stack dit och leker med honom och Bianca och sen så ska Viking sova över här inatt,så det är full fart...men det är så kul:O)
Ellen och jag festade loss på en varsin glass då vi kom hem och min favvoglass Nogger fanns hemma,så gissa vad det vart????
Håller på att läsa en massa böcker nu under sommaren och nu så har jag precis startat med denna bok,så vi får välan se vad jag tycker om den...
Min glada ,lilla sötstrut som ibland tycker att det är jobbigt då hon inte får/kan vara med de andra barnen,men dom måste oxå få leka ifred ibland....så då


hoppar lillan studsmatta och hoppla vad det går:O)



Ännu mera hopp,den är så rolig att hoppa på och den är ju oxå bra för jisses vilken motion ungarna får av att hoppa på den och kordinationen blir suverän:O)
NU så ska jag väl ta och fundera ut vad vi ska ha till middag....ska kolla in frysen....
Hej då så länge alla mina vänner och sköt om er:O)




1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej vännen!
Hemma igen...Lycksele, Umeå. Ö-vik, S-svall och en natt i Storfinnforsen. Snacka om att ta det lugnt :O)
Fy tusan vad jag blev ledsen när jag insåg vad tråkigt det blev med stugan er...snyft!!!
Kram på dig, vi hörs på lur. ps imorg ska A-L komma förbi, jätteskoj att träffa dom :O)