fredag 4 september 2009

Den starkaste stjärnan....

Idag så skulle lille Victor ha fyllt två år,men han förlorade sin kamp mot cancern i April.
Jag följer hans mammas blogg om hur hon bearbetar sin sorg,saknad,smärta efter sin son...
Vet inte vad det är med denne lille kille som bet sig fast hos mig då jag såg honom första gången på serien sjukhuset,eller så är det bara "mammahjärtat"som bultar...har gråtit många gånger under läsningen av Sofies blogg men oxå varit glad då dom berättade att dom väntade Victors lillasyster m.m
Idag så tänder jag inte ett ljus för Victor utan sätter in spöket Laban och lyser med ficklampan istället,Laban var hans favorit och är även hans gravsten.

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej vännen!
Jag har också gråtit många tårar pga den bloggen men den är jättefin att läsa. Lys med lilla ficklampan och Laban (min favvis), det är ju en jättefin tanke.
Hoppas att du mår bättre. Jag bor med en som alltid är dunderförkyld när jakten drar igång, kan du gissa vad han heter???
Var rädd om dig. Vi kan höras på tel på sönd. Kramis <3