torsdag 17 september 2009

Händer inte så mkt ovanligt här inte....

Dagarna rullar på och vardagen har ett fast grepp om oss,skola/dagmamma/jobb för Anders,utflykter,möten,saker att komma ihåg som ska med på alla utflykter,tvätt,städ,matlagning,lite motion där det hinns med,kompisar,kalas och allt annat som bara är det som händer när livet rullar på i sin vanliga fart:O)
På Måndag ska jag börja jobba iallafll och det blir bra att komma in i de vanliga arbetsrutinerna,mina massagekunder verkar"längta"efter sin massör,sms,mail,ringningar,men nuså är jag tillbaka...så till veckan så rullar även det igång så smått.....
Ska nu ta ett litet pass på cykeln ,måste ju komma igång:O)

3 kommentarer:

Therese sa...

Ta det försiktigt då du börjar jobba... :-) Kram kram

Bus sa...

Hej!
Känner igen mig i vad du skriver. Fy 17 vad det bara går runt runt.
Hoppas att du mår bra och att du iaf tar det lite försiktigt med dig själv. Cykla lugnt. Kram kram

Carina Friberg sa...

Hej, vet inte riktigt om jag "längtar" tills du kommer igång med massagen igen, det kanske är ett lite starkare ord än vad jag skulle ha valt ;-) Men visst, om du väljer att tro att det är därför vi frågar, så kan jag gå med på det, kram :-)