onsdag 2 september 2009

Det ska INTE gå spikrakt framåt....


Solen har verkligen inte varit framme hela dagen,men på em efter allt regn så kom solen:O)
Idag så har jag varit till sköterskan och tagit stygnen och det var kanonfint,det som inte är så roligt är att jag fått en riktigt ful UVI,kissar 3 tums spik:O(
Så nu är det antibiotika gånger 2 i sju dagar och det kanske inte är ngt problem,men med min mage så är det bara att hålla tummarna på att detta ska gå bra utan för mkt magknip,det gick lite för bra tror jag.......
Har idag ätit ägg och kaviar,keso och min underbara soppa och det har gått kanon,fått bassning på vätskan då jag är uttorkad,så nu går jag med sportflaskan hela tiden...
Kram på er alla och så håller tummen för att solen skiner hela dagen imorgon....

2 kommentarer:

Bus sa...

Du är fantastisk människa. Kram

Susannes Smultronställe sa...

UVI - inte roligt!
Det är bland det värsta jag vet....
Hoppas det går över snabbt.

kram