fredag 4 september 2009

Ja vad händer i Edinge då???

Jag är tokförkyld,magen värker av hostan,får inte i mig så mkt mat,motion blir det inget av,penicillin som gör att magen värker ännu mer,men annars så är det nog bra.....
Barnen har hållt sig ganska friska och det är ju skönt,igår fick min farmor åka in akut på sjukhuset,men idag så är hon hemma igen.Hon är ju 92 år gammal och ser knappt ngt,har jätteont i sin rygg och det är jättejobbigt för henne med detta,nu har pappa fixat mer hemhjälp till henne och det är ju skönt,,har precis pratat med henne och det är alltid så skönt att höra rösten...vet att min farmor/mormor är gamla men jag vill ha dom ilivet jämnt,så det så!!!!!!

Over and out:O)

2 kommentarer:

Therese sa...

Tittar in och lämnar en kram, Ska bli kul att följa dig efter op, hoppas bara innerligt att du ska slippa allt det andra som härjar... själv känner jag av en UVI :-/ Så här tankas vatten för fullt. Och jag hålelr med dig, vissa vill man ska finnas där för alltid... Kram!

Therese sa...

Yippeie!!! EN TILL julfantast, har känt mig så ensam, endast lillebror bus som nynnar julvisor + jag *skrattar* Så välkommen in i gänget! Kram, Å tack för gratulationen :-)