fredag 18 september 2009


Ja,det är kanske så man ska tänka(positivt tänkande:O)

Här är det verkligen fredagskväll,barnen sitter och myser vid TV:n,Anders slappar i soffan och jag passar d på att kolla in alla bloggar och önksa trevlig helg.
Våran helg blir ganska ugn,imorgon så ska jag in till uppsala och handla den sista presenten till Moa och Anders och barnen ska på 4H dagen i Tuna,den blir säkert jätterolig....
Antar att vi hinner med ngn kompissväng och sen så är det simskola för Ellen på söndag,Moa har igen denna söndag.....
Har idag mått bra och det är så skönt,cyklat på motionscykeln och ätit en bit hemlagad pizza till middag och slapp dumping,det är lite himmel,helvete känsla...otäckt att inte veta VAD det är som kan göra att jag blir dålig och dålig blir jag verkligen...fy fasiken.
Vikten har stått still nu under nästan en vecka,men idag så hade jag knatat ner 1 kg till,så nu är det minus 9 kg sen jag kom hem från sjukhuset...känns helt OK:O)

Kram på er allihopa och framförallt till syrran,saknar dig!!!!

1 kommentar:

Katarina sa...

Tackar för titten och hälsningen på min blogg. Alltid trevligt med en kommentar. Jag får önska dig desamma, en trevlig helg, dock ingen sol här. Kram Katarina.