tisdag 1 september 2009

För 12 år sedan idag så......







....föddes Elin Hjert på Akademiska sjukhuset i Uppsala och idag så fyller hon 12 år:O)



GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS!!!!!

Elin är mitt kusinbarn men oxå mitt gudbarn och hon har och kommer alltid att ha en extra stor plats i mitt hjärta:O)
Jag och barnen var på plats och det var gott fika(ja ej för mig)massor med paket och alltid lika trevligt att ses.....



Annars i dag så har jag pratat med dietisten och får börja äta mosad mat,festade loss på drygt ½banan,sen var jag proppmätt,är aldrig hungrig utan äter för att jag ska...men tycker att jag mår oförskämt bra...det var ju för 1 vecka precis idag som jag opererades.
Har dessutom bestämt mig för att inte väga mig förräns på fredag,förstår att man lätt kan fastna i ett viktträsk och hallå,det är klart att jag kommer att gå ner,jag äter ju ingenting!!!

Lagat en egen potatis och purjolökssoppa som vart KANONGOD,så stolt över mig själv så,sen ikväll så har jag varit på föräldramöte och när det gäller Anders så säger jag bara en sak:SKÖRDETIDER!!!!!!!

1 kommentar:

Bus sa...

Hej!
Vad tiden rinner iväg.
Klart att du ska vara stolt över dig, det är iaf jag. Jag är jättestolt över dig. Skönt att höra att du mår bra för det har ju varit en tuff resa som du har gjort. Jag ska ta mig tid att ringa dig snart. Kram kram till dig från mig <3