tisdag 22 september 2009

Jag lever.....

Har nu jobbat några dagar efter sjukskrivningen och jag måste säga att jag är helt slut...ikväll var jag gråtfärdig när jag kom hem...
Vet inte riktigt vad det är,men jag säckade ihop.
Vet ju att det idag är 4 veckor sedan operationen,tycker att det går ganska bra med maten(tror det iallafall),känns bra när jag är på jobbet,men helt klart så har jag inte riktig ork än....vill ju så gärna!
Sedan så fyller ju Moa 8 år på Torsdag och då ska vi ju fira med lite kalas ,sen blir det kalas på Söndag oxå och barnkalaset blir fredagen efter,då hennes bästis ska ha kalas på Fredag....detta innebär ju att jag vill baka lite,ser ut som ett jäkla bombnedslag på övervåningen då jag håller på att sortera bland alla urväxna barnkläder och det är bara KAOS!!!!!
Ett beslut som Anders tog åt mig idag var iallafall att de dagar jag jobbar så ska jag inte ha ngt MÅSTE att träna utan det kan jag göra när jag är ledig,kändes skönt att han bara bestämde...vill ju så mkt hela tiden och har svårt att lyssna på min kropps signaler om att den behöver vila..kör gärna på tills det gått för långt:O(
Fick denna bilden av min moster Gunnel på mailen idag och den togs då vi firade min födelsedag,två dagar INNAN jag opererades.....
Nu så ska jag ta och skära snickerskakan och lägga in den i frysen och sen så ska jag ringa syrran och sen så blir det SÄNGEN!!!!!!!

2 kommentarer:

Bus sa...

Hej vännen.
Had nr 12345 in till dig idag. Skoj!
Hoppas att du mår bra. Här är allt som vanligt ;O) Datorn är fortf kass så det blir lite paus på den fronten nu. Grattis till stora damen, tänk vad tiden går...Kram kram till er alla

Therese sa...

Så otroligt vacker bild på dig!!!! Du strålar ju själ ade jag nog varit blek av nervositet inför op... Men låter bra att du jobbar och känner efter, bra beslut att inte träna dessa dagar... vänta in orken!!! Önskar en trevlig helg, nu ka jag fortsätta läsa ikapp... Kram!