måndag 7 september 2009

Grattis till Maria och Andreas

Den 5 September så fyllde min goa kompis Maria 30 år,men är hon hemma???NEJ!!!!
Hon,Andreas och deras lilla Matilda samt Marias föräldrar är i USA i tre veckor,så skojigt för dom:O)(inte alls avundsjuk,nejrå:O)
Jag har iallafall grattat via SMS tillslut då jag ej fick tag på henne och till saken hör ju att hennes man Andreas fyller oxå år på samma dag,dom är ju tvillingsjälar dom här två,det är jag säker på!!!!!

Helegn har förflutit i ett töcken av snorpapper,the och alla måltider som jag ska hålla koll på,måste erkänna att jag känner mig ganska sänkt...penicillinet gör att jag får krampliknande smärtor i magen men nu är det bara 5 tabletter kvar...så nedräkningen har börjat:O)
Idag så ska jag bara sova,sova och sova lite till,har inte blivit så mkt av det när barnen är hemma.
Kram på er allihopa

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Sov lilla Totte, nu varenda kotte...somnade du nu?
Hoppas att du snart piggnar på dig, för en förkylning var ju inte det roligaste att få just nu. Kramelikram