söndag 13 september 2009

High School Musical

Igår/natt så var det kulturnatten i Uppsala,men vi nöjde oss med att åka in på dagen och bege oss till Stadsträdgården och lyssna på musik.
Det stora dragplåstret var naturligtvis High School Musical gänget med Kevin Borg i spetsen,men JAG vart helt såld på denna underbara gospelkör,dom var SKITBRA!!!!
Jag älskar gospel och har ialla tider velat sjunga i en gospelkör och igår så vart jag ännu mera frälst,vilken glädje det är i denna sångstil:O)

Sen kom då Musical gänget in på scenen och efter att ha sett filmerna med barnen(vilka jag tycker är helt ok,faktiskt),så var uppträdandena jättebra....
Kevin sjöng sin IDOL låt och den är ju sååååååååååååååååååååååååååå bra :O)



Mellan varven så hade Gabriel Forss allsång och det var en trevlig stämning,med både sång och skratt,så sammantaget så tycker jag att det var en trevlig eftermiddag.....


Vi hade även sällskap av Elin och Gunnel på eftermiddagen och även om vi inte hanna umgås så mkt,så är det alltid lika roligt att ses....



1 kommentar:

Katarina sa...

Jag gillar också gospel. Jag provade sjunga på en friskvårdsdag förra året. Riktigt skoj.
Kram Katarina.