tisdag 8 september 2009

Jag är rik......



Idag så kom det ett litet paket på posten och det var ifrån min underbara,goa kompis camilla.I så fanns denna björn ängel och ett kort som gjorde att jag insåg vad rik jag är.....

Att ha vänner som Camilla,vänner som finns,vänner som inte bara ska ha,vänner som jag vet tycker om mig för den jag är,dom vet oxå att jag älskar dom så otroligt mkt och finns där när dom behöver mig,ett givande och tagande...det är det som gör mig rik!!!!

Jag har underbara vänner,har en handfull som jag vet ALLTID kommer att finnas och som jag bryr mig så otroligt mkt om och du,Camilla är definitivt en av dom:O)

Annars så börjar jag bli piggare från förkylningen,äter sista penicillin tabletten imorgon(hurra),äter mer och mer vanlig mat,men bara sånt som är lättuggat,vikten går neråt fastän jag inte rört på mig på två veckor...idag så är det faktiskt två veckor sen jag låg på operationsbordet...tiden bara rinner iväg...

NU så ska jag ta och dricka mer vatten och vänta på att Anders kommer hem från sin andra käresta,nämligen tröskan:O)

3 kommentarer:

Bus sa...

Tack för den värdefulla hälsningen i min blogg. Tyckte att du behövde en liten skyddsängel, om än en tufsig sådan ;)
Hoppas att du har det bra. Kramis

Katarina sa...

Vilken söt björnängel :O)
Det är du värd. Kramar Katarina.

Therese sa...

Vad skönt att allt är bra med dig, har som du märkt haft dator och blogg vila - älgjakten har kallat ;-) Så nu har jag mycket roligt att läsa igen! Och jag förstår att du är glad i Camilla, hon är så genomgo, hade nöjet att ha henne över på en kopp te i kväll! Va nu riktigt rädd om dig!!! Kram