lördag 5 september 2009


Ja detta ser kanske inte så gott ut,men eftersom jag måste mosa allt,så är detta min vardag...men jag lovar att det var gott:O)
Lax,potatis och kalla vitlökssås,allt tillsammans en dl,sen var jag mätt och belåten...
En file vart tre matlådor:O)
Idag så har jag vilat mig för att bli frisk från denna ettriga förkylning,var ute på en kort promenad då jag ett tag fick så ont i lungorna och kände att jag behövde luft,men orkar inte så mkt direkt...men luft fick jag:O)
Nu så ska jag kolla hur långt jag kommit i min övergöring till att framkalla kort,vill ha papperskort oxå...tänk om datan skulle krascha,alla kort borta!!!!
Ha en trevlig kväll allihopa.
Puss och Kram

2 kommentarer:

Bus sa...

Hej på dig!
Vilken brakmiddag. Men man kan ju inte bli mer än mätt ;)
Hoppas att du har det bra. Kram kram till dig

Katarina sa...

Det är svårt att förstå för en annan att man kan bli mätt på det där, men du gör det bra tycker jag. Antar att det är en stor omställning från att ha kunnat äta precis det man vill?
Sköt om dig. Kram Katarina.