fredag 5 mars 2010

6 månaders kollen....


Imorse så begav vi oss till sthlm och Sophiahemmet för att jag skulle på min 6 månaders kontroll efter operationen.
Fick träffa min kirurg Peter och naturligtvis hoppa upp på vågen och sen mäta midjan...

Har tappat 39 kilo och ca 32 cm i midjan,jag mår bra,äter bra och jag är som han så fint sa:En MVG patient och dessutom en skönhet(då vart jag generad:O).

Fick ställa de frågor jag hade och han informerade i sin tur om vissa saker,hur kroppen reagerar,hur viktnedgången kommer att fungera fortsättningsvis,varför min kropp reagerar på sätt som är nya för mig,min trötthet är helt naturlig med den enorma resa som min kropp gjort på en sån kort tid,det tråkiga i detta var att Akademiska slarvat bort ALLA mina provsvar,så nu var dom tvungna att börja efterlysa dessa,hoppas att dom hittas.....

Nu ska jag börja packa för imorgon så ska jag och min kompis Marie åka till Gävle på tjejfest!!!!!
Ska bli såååååååååååå himla roligt,ska bo hos min kompis Anna-Lena och sen så kommer det en hel drös med tjejer och sen ska vi ut och dansa hela natten lång:O)

GÄVLE,SE UPP!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis! Va roligt för dig! Bra kämpat!

Hälsa tjejerna från mig!

Kram Maria