torsdag 18 mars 2010

En dag som alla andra,fast ändå inte.....

Ja att starten på denna dag inte riktigt var som den brukar,jag hade nämligen stora problem att komma ur sängen i morse,men efter lite uppvärmning med benen så fattade dom att det var dags att gå upp,så då gick det!!!
Skämtåsido,det var riktigt läskigt:O(
Åkte på jobbet och dagen gick fort,sen iväg och hämta barnen och nu när dom är i badet,middagen är avklarad och lugnet börja lägga sig,så känner jag att jag är såååååååååå fruktansvärt TRÖTT!!!!!!
Vill bara sova,sova och sova lite till,jag tror att det är som Åsa N på mitt jobb skulle sagt:Psykiskt!!!
Känner mig sänkt just nu,kan inte rå för att jag tycker att det känns tugnt,orättvist,jobbigt att inte benen lyder mig,lite rädd är jag(vad händer med min kropp),ger energin när jag är på jobbet,sitter hela dagarna och det domnar,sticker,somnar mer ju mer jag sitter,men mitt jobb går ju ut på att sitta,sitta och sitta lite till.....dålig kombo:O(
Nu så ska jag ta och skärpa till mig och se lite glad ut inför barnen så länge dom är vaken,somnar väl sen......
Kramar om er allihopa och hoppas på ngn kram tillbaka

1 kommentar:

Carina Friberg sa...

Klart du får en kram tillbaka, jag som tänkte ringa dig och boka tid men det får nog vänta. Hoppas att allt löser sig för dig, kram :-)