onsdag 31 mars 2010

Höjden av otur...den finns här i Edinge 117.


Ja vad ska vi säga...natten har varit full av vårdande av sjuk Moa,hon har fått kräksjukan...stackars hjärtat mitt:O(
Vilket oxå innebär att spiken i kistan är nerslagen,det blir ingen resa till syrran,DEPP!!!!!!!

Vi har ju så länge planerat detta,vi skulle åka trots diskbråck och värkande rygg,hälsa på mormor,träffa Peter och alla,barnen och A skulle åka skoter och pimpla och vi skulle ju framförallt få träffa syrran/moster och Håkan!!!!!
Ja det är inget att göra,nu ska vi bara hoppas att det räcker med en kräksjuk person och att vi andra klarar oss.....

Var ju till sjukgymnasten igår och hon gav mig en TENS apparat som hjälper med lite smärtlindring,den är kanon!
Var även till Löwenströmska och gjorde en MR igårkväll och dom skulle akutmärka mina plåtar så dom skulle förhoppningsvis hinna bli faxade till min läkare vilken jag ska träffa i dag kl 15.00.

Nu måste vi helt plötsligt tänka att vi ska vara hemma i påsk,vilket innebär påskhandling och annat,har ju knappt en mjölkliter hemma då vi tömt kylskåpet pga av att vi skulle bort,A får handla imorgon då jag inte får lyfta tunga kassar...Ha,ha till honom:O)

Nu ska jag till soffan och sitta med Moa,hon vill ha mamma nära idag...

2 kommentarer:

hemma hos Bus sa...

Men vad tusan...Vi som bestämt oss för att stanna hemma. Snyft och kram

Katarina sa...

Styrkekramar till er. Känns lite konstigt att skriva Glad Påsk när den inte blir som den var tänkt för er. Hoppas att ni kan ha det så bra det bara går i alla fall. Kram Katarina.