söndag 21 mars 2010

Våren


Ja tänk att det känns verkligen att just VÅREN är på väg och jag är sååååååååå glad(bitvis)över detta!
Det är så härligt med ljuset,det är ljust på morgonen när vi åker och det är ljust när vi kommer hem och det är sååååååå underbart,allt blir så mkt lättare!

Sen så töar det ju för fullt,det är helt fantastiskt vad det smälter och det är just här som mitt lilla INTE tycker om den här årstiden komer in!!!!
Vi som har hund, och katt det blir såååååååååååååååååååååååå smutsigt överallt,ingen roligt tid nu,längtar tills det torkat upp och man kan få ha ett rent hem igen.....

Annars så är det bara härligt,igår så ritade vi en hopphage ute på gården och barnen hoppade för fullt,kan faktiskt ta fram cyklarna så dom kan cykla på grusvägen,yihaa nu är vi på väg åt rätt håll:O)

Min rygg däremot är inte så rolig,har svårt att sova på nätterna,ont,benet vill inte riktigt vara med och jag är trött,ingen bra kombo där inte,men imorgon så ska jag till sjukgymnasten så vi får välan höra vad hon säger!!!!

Kram på er och ha en underbar Söndag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du!
Här vräker snön ner så våren stannar nog upp lite.Det var ju så fint igår.Ses i morgon.Kram P

Katarina sa...

Hej Anette!
Du har en award att hämta på min blogg :O)
Kram Katarina