fredag 19 mars 2010

Fredag...Me like:O)


Fredag är ju min favoritdag i veckan,har ju skrivit det många gånger:O)

Imorse så väckte lillskrutt mig med att hennes älskade Pricken blivit skadad under natten och behövde plåstras om och efter en stund i op salen så var patienten nöjd och jag fick sova en liten stund till,sen var det dags för frukost och skicka iväg Moa till skolan.

Ellen och jag är ju lediga idag och det blir en sväng till Thuns för att inhandla present till Karina som vi ska på kalas hos ikväll och sen blir det våran sedvanliga fredagslunch:O)

Kramar om er allihopa igen och tack till er två som gav en tillbaka,uppskattas:O)

1 kommentar:

hemma hos Bus sa...

Men vad läste jag nyss. Det är ju helt sjukt att det ska bli åt nytt krångel nu... Hoppas att det är ett snällt bråck som kan läka ut av sig själv.
Jag å T är också ledig idag. Tyvärr samma här. Sjukt trött och ingen energi. Jag tror att vi skulle behöva nån energikick snart.
Ha en bra dag. Kram till dig <3