torsdag 4 mars 2010

Tränat...nöjd:O)


Har nu jobbat sista dagen på denna veckan och det känns så SKÖNT!!!!!!
Har hunnit med ett pass på gymmet oxå efter jobbet,har ju så förmånligt att vi får träna gratis och en timme på arbetstid mot att vi ger en timme av fritiden,schuýsst!!!!!

Träningsvärken kommer att vara härlig imorgon för idag så körde jag hårt,svetten formligen rann och jag eftersvettades i två timmar,men skönt var det:O)

Eldar nu och ska laga middag och sen så blir det vanliga kvällsrutiner med barnen och sen så blir det tidig kväll,är så trött och imorgon så ska jag på 6 månaders kontroll på Sophiahemmet......
Ska bli spännande att väga(har koll),måtten(ingen koll),proverna och att bara få berätta och få ställa lite frågor som jag har....tänk att det gått ½år sedan jag gjorde operationen,helt otroligt!!!!!

Jag berättar mer imorgon:O)

Kramiz på er allihopa

Inga kommentarer: