söndag 14 mars 2010

Trött,Tröttare och Tröttast!!!!


Levande död,det är jag idag!!!!!

Jobbat natten på Bup,så det vart mer än ett dygn vaken....inte riktigt van med det!

Sen så när jag skulle åka hem kl 07.15 så gick jag glad ihågen till bilen och det enda jag tänkte på var att SOVA,vad händer då???
Det är glashalt på parkeringen och bilen bara slirar och vad vi än gör så händer det absolut ingenting,då vart jag gråtfärdig:O(

Ringde Anders och barnen sov fortfarande,så jag la mig på jobbtes soffa och låg där i ngn timme tills A kom och drog bilen med Volvon och sen kunde jag radiostyrt ta mig hem,men då hade jag redan hamnat i övertrötthetens land,så det vart ca 2 timmar sömn och jag LOVAR att jag kommer att somna INNAN barnen ikväll.....

Melodifestivalen:
Var helt fantastiskt att få vara i Globen på dagen,vilken stämning,gåshud vid flera tillfällen och Moa var hel nöjd,sen såg hon,Anders och Ellen på kvällen(lillskrutt var mest intresserad av Pernilla och Moa av Eric S),jag kollade på Bup och jag måste säga att jag höll på Anna medans resterande av personal och patienetr på Bup höll på Salem...ha,ha...jag VANN!!!!!!

Nuså ska jag ta en kopp kaffe till så ögonen håller sig öppna,kämpar hårt med just det idag...

Kram till er allihopa

1 kommentar:

Bus sa...

Trött här med och nu ska jag snart stolpa i säng. Har flyttat åt farmor i helgen och idag har jag å killarna varit till Backe å åkt slalom, skoj. Ledig imorg, vi kan höras på tel nåt då. Puss å kram
ps, inte riktigt klart vad det blir i påsk men det lutar åt att vi tyvärr inte är hemma. KRAAAM
ps igen, jag vet ju hur dygnetrunt-uppe känns, har viss erfarenhet av det vilket jag skyller mitt osociala jag på. Osocial??? Ja, ja!