lördag 27 mars 2010

Ont,det gör ont och jag blir lite ledsen....


Idag är det en ONT dag,vaknade imorse och kände redan första andetaget att Fasiken,idag blir det inge bra!!!

Kravlade mig ändå upp och mjukade upp mig och for sen iväg på klädbytardag i Tuna och shoppade mkt fint till tjejerna,så roligt när man får mkt för pengarna:O)
Åkte sen till Alunda och handlade påskliljor,penseer och lite spansk mossa,så nu är det fint i krukorna på trappen....Me like!

Har fortfarande ont fastän jag försöker att röra på mig,värker,gnager och det gör sådär konstigt ont så man kan bli tokig,moler och vill inte sluta,jag blir sur och vresig och känner att det är pestigt,men då så försöker jag att hitta på ngt för att skingra tanken och så går det ett tag till.....sådär håller jag på idag:O(

Magen mår bra ,håller nu på att trappa ut medicinen och det verkar hålla,YIHAAAAAAAAAAA!!!

Skulle bara vilja träna och fortsätta ner ytterigare i vikt,men jag inser att min tid kommer och jag vet att jag kommer att gå ner ytterligare lite mer,så ge det lite tid:O)

Glöm inte Earth Hour ikväll,släck lyset!!!!!!

Inga kommentarer: