tisdag 23 mars 2010

Kampen har börjat!!!!

Japp,nu jäklar ska det kämpas!!!!
Var till sjukgymnasten igår och hon kände,böjde,bände och testade allt och inget och jag fick träning och en massa förhållningsorder(så idag har jag skitont)
Ska träna mina övningar en gång i timmen,får ej sitta,ska stå,gå och ibland ligga för att avlasta,får ej böja mig framåt och en andra mssa saker som jag knappt kommer ihåg,vart helt matt!!!!
Går ej ihop med mitt jobb,där jag hela dagarna sitter i samtal eller är ett stöd åt patienterna i dagrummet och där måste man oxå sitta,kan ju ej stå då dom ska sitta och hantera sin ångest:O(
Summan vart att jag sjukskrev mig själv i en vecka för att kunna göra just det sjukgymnasten sa,för att kunna utvärdera och se om det gör ngn skillnad,ska till henne på Tisdag,pratade med min läkare som sedan bara förlänger sjukskrivningen(en självklarhet sa hon)ska till henne på onsdag den 31/3.
Så nu jäklar så ska jag bekämpa diskbråcket,annars så blir det väl till att behöva byta jobb...om jag skulle vart administratör så hade detta lätt kunnat lösas med ett höj och sänkbart skrivbord.....

Inga kommentarer: