torsdag 11 mars 2010

Spinning.....


...känns som om jag är på ett spinning pass just nu och jag bara trampar,trampar och trampar och jag blir aldrig klar!!!!

Tiden är inte min vän just nu och jag blir bara så frustrerad när jag ser hur det ser ut hemma,ser allt som behöver göras,jobbat hela veckan,haft möten på kvällarna,sen är det allt som barnen behöver och det är det viktigaste,känner mig frustrerad av att jag ej hunnit träna denna veckan,men behövde storhandla idag och kände att jag ej orkade åka in i imorgon för att göra detta,så då får träningen ge på foten(fast jag cyklar ju hemma,så kondisträning blir det ändå).

Sen så har jag världens underbarste man som hjälper till,jag tror att han ser på mig att det är lite för mkt nu,känner mig lite sliten....men jag vet ju att det lugnar ner sig,så jag ska inte klaga...

Ha det nu så gott och sköt om varandra.

KRAMIZ

Inga kommentarer: