fredag 26 mars 2010

Fredagen den 26 Mars,vad händer hos mig då???


Har vait till tandhygienisten och skrapat bort tandsten,så nu är jag ren och fin:O)
Hämtat hem barnen och fick Viking på köpet,trevligt.
Rötgentiden damp ner i brevlådan idag,så på Tisdagkväll så ska jag till Löwenströmska och köra en magnetkamera,bra att det gick så fort.
Ska höra om Kicki vill umgås med mig den dagen,hade ändå besrämt att jag skulle komma och gratta henne då hon fyller år nästa vecka,så vi kankse kan hitta på ngt ytterligare,vem vet:O)

Ikväll så är det Lets Dance finalen och gissa om Moa kommer att rösta på Mattias....jag tycker ju att båda är lika bra!

Idag är ju ingen vanlig dag,det är ju nämligen så att en speciell person fyller år just idag!!!

Jag har äran att få känna denna person som är en varm,go,genomsnäll,generös,alldeles,alldeles underbar vän!!

Ja,jag pratar om dig Camilla:O)

GRATTIS på din födelsedag och jag hoppas att ni har det bra och att ni får en underbar helg i fjällen,TACK för att du är min vän!

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Tack för att du är min vän du med, i ur och skur dessutom. Miss U. Kramar i massor och tack för hälsningen <3