tisdag 16 mars 2010

Tycker det är orättvist:O(


Just nu så surar jag:O(

Jag tycker att jag genom livet fått min beskärda del och nu vill jag bara få vara frisk och njuta av livet och att min magoperation förändrat livet till något härligt!!!

Men ska jag få vara frisk???NEJ,tdligen inte!!!!!

När Anders fyllde år så började mitt vänstra ben att somna på ett väldigt konstigt sätt och det släpade och jag kände det som att jag tog"månsteg",väldigt obehagligt,men jag tänkte att detta går välan över,men det har det inte gjort!!!!

Nu blir det bara värre och värre och det somnar,sticker,domnar och det andra benet börjar nu oxå att somna och sticka så i går ringde jag min läkare som sa att jag skulle få en snabb tid och jag har varit där idag!!!!
Hon har undersökt mig och jag svarar inte alls så bra neurologist på vänster sida och hon tyckte att det var mkt som talade för ett DISCKBRÅCK på L5!!!!!

Jag är inte nöjd:O(

Nu skriver hon en akutremiss på magnetkamera och sen så ska jag själv kontakta en sjukgymnast och sen så är det välan bara att hoppas,men det är ju inge roligt med alla symtom,känner mig lite handikappad med alla krypningar och att benen somnar hela tiden.....men jag verkar vara född med otur,så varför ska det någongång ge sig för!!!!!!!!

2 kommentarer:

Katarina sa...

Styrkekramar från mig till dig :O)
Tänk på att du har 2 otroligt fina barn och en man som älskar dig. Katarina.

Carina Friberg sa...

Hej, håller med föregående talare. Titta runt omkring dig så får du se att du inte alls har otur i livet. Många kramar från Carina :-)