torsdag 25 mars 2010

En ny vän......


TOUCH OF TASTE!!!!!
Min räddare i nöden,min allra bästa vän har blivit Touch Of Taste fond,den räddar vilken maträtt som helst!!!
Jag har inte använt fond så mkt i matlagning förut,men nu är den en stadig ingrediens i maten och det blit MUMSFILIBABA!!!!
Annars då???
Jo,jag tränar mina övningar,har ont,har mindre ont och försöker att hålla humöret uppe,lyckas mer eller mindre bra med en biten.
Idag så har jag varit en snabb sväng till Uppsala och sen hem då Moa varit hemma med huvudvärk idag,klarar nog skolan imorgon .
När Moa var hemma så ville inte lillskrutt åka till dagmamman så efter en hård förhandling så kan vi lugnt säga att segraren var INTE jag:O(
Möt den du!!!!!!!
Nu så ska jag ta och göra en övning och sen slå huvudet på kudden,är trött!!!!
Kram på er allihopa

1 kommentar:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Ja du, den är inte dum. Räddaren i nöden.
Grattis till din Award. Kramar i massor från en som nog har fullt upp i natt. K