söndag 21 september 2008

Barnkalas i Edinge.....



Igår Lördagen den 20/9 så hade Moa kalas för sina kompisar eftersom hon blir sju år på onsdag.

13 barn var det här och dom hade verkligen jätteroligt,lekte,åt maränsgsviss,kakor och sedan så hann vi med fiskdamm i stallet oxå:),sedan åkte dom hem trötta o glada(Anders och jag var nog mest trött av alla:).....

Vi har en fin skola i Tuna och jag tycker att det syntes bra med den blandningen av barn som var här så märktes det att dom var ihoplekta,för Anders och jag behövdes inte för att styra eller ngt och andra år så har det alltid varit ngn som inte velat eller inte fått vara med el dylikt,men nu var det bara såååååååååååå roligt.

Moa var så nöjd och glad och tacken är ju när man får en bamsekram av en lycklig dotter som tycker att man just där och då är världens bästa mamma och pappa,det lever man länge på!!!!!

Idag så har Ellen hjälpt mig att städa bilen och klippt gräset medans Moa varit hos Tuva och lekt men på morgnen så var det pysselverkstad på hög nivå härhemma,då målade Moa mugg som nu står på torkning,dom gjorde fina kort och sedan så har Moa målat en teckning som fröken Ingrid ska få,kul med pyssel:)

Nu ska jag ta och sätta mig med Ellen och se Bolibompa,Moa och Anders är på simskola i Gimo och kommer väl hem vid 19.00 och sedan så är det bara att fixa kvällsproceduren,för 05.45 ringer den hemska klockan imorgon..........

Kramelikram

Inga kommentarer: