måndag 15 september 2008

PRETTY IN PINK......


Ja,så har denna måndagen imitt liv snart nått sin final:)

Jag har jobbat idag och på jobbet är det för tillfället så lugnt så det nästan är tråkigt,det är alltid en lugn period innna alla skolsköterskor hittat sina anorektiker och bulimiker i klasserna och då säger det bara PANG och vi har inte tid att dricka kaffe än gång,så nu njuter jag....

Min huvudvärk har blivit lite bättre och det är skönt,så nu hoppas jag att det ska bli bättre och bättre ,så jag kan få vakna och känna efter och säga att jag är FRISK:)

Hm,undra hur det känns(FNISS!!!!)

Nu ikväll så har jag varit till Helena och bläddrat bland hennes 450 filmer och hittat nostalgifilmer som jag såg när jag var tonåring och bla Pretty in Pink med Molly Ringwald och andra kärleksfilmer,så nu ska här frossas......

NU ska jag krypa ner i soffan under filten och slå på filmen och falla tillbaka till 90 talet,återkommer imorgon....

Kram

Inga kommentarer: